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35,624.48 | +6.92 | 149.41 | -0.49 | 42,001.76 | +417.86 | 3,348.43 | +12.68 |
0.02% | -0.33% | 1.00% | 0.38% |
テク |
本日の【ボリンジャー|±3σブレイク】引け 上抜け= 44 銘柄 下抜け= 1 銘柄 (11月27日) | |
開示 |
[Delayed] Announcement Concerning Establishment of Subsidiary | |
開示 |
[Delayed] Announcement Concerning Transition to Company with Audit & Supervisory Committee, Partial Amendments to Articles of Incorporation | |
開示 |
[Delayed] Announcement Concerning Transition to Holding Company Structure via Company Split and Partial Amendments to Articles of Incorporation | |
開示 |
[Delayed] Announcement Concerning Dividends of Surplus | |
開示 |
コーポレート・ガバナンスに関する報告書 2019/11/22 | |
特集 |
SOU Research Memo(9):連結配当性向は25%以上が目標 | |
特集 |
SOU Research Memo(8):2020年8月期も2ケタ増収増益を予想 | |
特集 |
SOU Research Memo(7):2019年8月期はオークション開催回数増加により、2ケタ増収増益を達成 | |
特集 |
SOU Research Memo(6):着々とグローバルプラットフォームを構築中 | |
特集 |
SOU Research Memo(5):成長期待の大きいアジア太平洋の中古市場 | |
特集 |
SOU Research Memo(4):国内オークションから小売、海外へと販売も多様化 | |
特集 |
SOU Research Memo(3):ラグジュアリーリユース市場におけるIT系ニューカマー | |
特集 |
SOU Research Memo(2):デジタルとリアルを融合するラグジュアリーリユースカンパニー | |
特集 |
SOU Research Memo(1):2020年8月期以降の第2創業期に向け、成長戦略を加速 |
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